Campanya “Coneix Caldes Virtualment”

Divendres 20 Mar 2020

L’OFICINA DE TURISME DE CALDES DE MALAVELLA LLENÇA UN CONCURS PER CONÈIXER CALDES VIRTUALMENT

Sense sortir de casa i via les xarxes Socials s’incentiva la descoberta de racons de Caldes

La campanya està estructurada per dues accions; la primera anomenada “Cada dia, el nostre bon dia” mitjançant la qual es comparteix a Twitter, Facebook i Instagram una fotografia del patrimoni de Caldes alhora que es difon un missatge de tranquil·litat i d’optimisme en aquesta situació excepcional. S’informa, igualment, que tot i estar tancada l’Oficina de Turisme, es continua fent atenció telefònica, i es vincula cada publicació amb un enllaç de la web de turisme visitcaldes.cat. La segona acció consisteix en fer un concurs de coneixement del patrimoni de Caldes, anomenat “Secrets de Caldes” vinculat amb els recursos patrimonials (naturals, gastronòmics, culturals,…) que es mostren en alguns dels vídeos promocionals del municipi, incentivant la descoberta de racons desconeguts. Està obert a tots aquells internautes que visualitzin els vídeos publicats en el canal de youtube de l’Oficina de Turisme de Caldes i que responguin correctament a deu preguntes sobre el seu contingut. El premi consisteix en dos circuits termals, un a cada balneari del municipi: Balneari Prats i Balneari Vichy. Els guanyador es publicarà el dia 7 d’abril i serà el resultat d’un sorteig entre totes les respostes rebudes correctament.

La durada de la campanya està plantejada per a vint dies amb la possibilitat que es pugui allargar en el temps en funció de la durada del confinament.

Podeu trobar informació sobre l’enllaç per a participar en el concurs “Secrets de Caldes”:

 

 

Comparteix

L’Oficina de Turisme de Caldes de Malavella llança una campanya de comunicació a les Xarxes Socials per entretenir el confinament i poder seguir donant a conèixer Caldes, no aturant la tasca de difusió del patrimoni que habitualment es fa des de l’Oficina, vehiculant-lo via les Xarxes Socials “Caldes és benestar”. La campanya és impulsada per les etiquetes #coneixCaldes #caldesdemalavella #stayintouch i #iwillsurvive